Garantie en klachten

Garantie & Klachten

Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal loopt zoals gepland. Bij Waxiemaxie doen we er alles aan om dit snel en goed op te lossen.

Garantie
Wij geven garantie als een product tijdens het verzenden kapot gaat. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Klachtenafhandeling
Heeft u een klacht? Laat het ons eerst weten door een e-mail te sturen naar info@waxiemaxie.nl. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren en samen een oplossing te vinden.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Online geschillenbeslechting (ODR)
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie:
http://ec.europa.eu/odr

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om deze via het platform van de Europese Unie in te dienen.

Winkelwagen
Scroll naar boven