Klachtenpagina

✅ Garantie & Klachten – Waxiemaxie

Bij Waxiemaxie doen we er alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal loopt zoals gepland. We lossen dit graag samen met je op.


🔒 Garantie

  • Wij geven garantie wanneer een product tijdens het verzenden beschadigd raakt of defect aankomt.
  • Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op via info@waxiemaxie.nl, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

📩 Klachtenafhandeling

Consumenten (B2C)

  • Heb je een klacht? Laat het ons weten via info@waxiemaxie.nl.
  • Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren en uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie te geven.
  • Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur:
    👉 www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil

Online geschillenbeslechting (ODR)
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie:
👉 http://ec.europa.eu/odr

Zakelijke klanten (B2B)

  • Voor zakelijke bestellingen geldt dat het herroepingsrecht en de geschillenregeling van WebwinkelKeur niet van toepassing zijn.
  • Eventuele klachten worden altijd rechtstreeks tussen Waxiemaxie en de zakelijke klant opgelost.
  • Neem hiervoor contact met ons op via info@waxiemaxie.nl.
Winkelwagen
Scroll naar boven